4 Orang Jiran Sebelah Sibuk

Morning With TITAS

Gambar awal pagi dari tingkat empat Blok A Kediaman Siswa Jaya UTM

Assalamualaikum dan selamat pagi semua sayang-sayang ieka. Macam mana hari ini? Sihat? Dah breakfast? Kalau dah baguslah. Ieka pun tak breakfast lagi. Malas. Nak pergi lunch terus. Jimat duit :)

Gambar atas tu baru je ieka shot tadi. Cantik kan pagi-pagi dekat Kediaman Siswa Jaya ni. Kalau petang-petang lagi cantik. Serius.

Kalau nampak keindahan alam yang cantik, nak kata apa? Subhanallah. Memuji keindahan dan kebesaran ciptaan Allah. Maha Suci Allah, mencipta keindahan dunia yang tiada tandingan. Ucap juga syukur kerana kita diberi nikmat penglihatan agar kita dapat melihat keindahan dunia.
Ooh. Tamadun Islam dan Tamadun Asia. Subjek 'feveret' ieka. Hahaha. Malas gila nak study. =='

Cubalah bayang, nak kena baca 263 muka surat buku sejarah yang tanpa satu pun gambar, memang heavenlah kalau boleh habiskan dengan sangat berjaya dan cemerlang. Malas gila nak study. Macam mana ni?

Cuba bayang kalau mak baca ni, mesti kena ceramah berjam-jam kan. Harap-haraplah mak tak baca. :)

Saja nak share:
ieka dah beli tiket nak balik cuti semester !
That's all. See you. Muah <3

4 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

HAMBOI .. STUDY BUKU MALAS .. STUDY BLOG RAJIN .. EKEKE .. BLIK KG LEKLOK TAW

xie_arf said...

blogging memang rajin sebb sng n xmngantuk..haha.. <3

pg izif said...

kalau parents aq mai kedai kim salam la....heheheh

xie_arf said...

n kem slm apa lak?