0 Orang Jiran Sebelah Sibuk

Farid Kamil Reply Tweet Aku Woi !

Assalamualaikum. Second post untuk hari ini. Excited sangat ni !

Tika aku menggedik di Twitter, saja lah nak tweet dekat Farid Kamil. Dia reply pulak dah. Rasa macam nak pengsan baca. Ayoyo !

Tak rugi ieka online Twitter malam ni. Ish ish ish. Muahaha.. Excited nye saya <3

Gila. Sampai sekarang pun tak percaya lagi. FYI, aku memang sangat suka kat mamat ini. Dari mula aku tengok dia berlakon dulu lagi.

Paling favourite, Cuti-cuti Cinta lah. Latest, baru je tengok Hantu Gangster. Sekarang tengah menanti pula Pe3. Tak sabar ni !

Hati aku memang jatuh tergolek-golek lah dekat dia. Semua gambar InstaGram dia aku LIKE. Memang minat habis la.

Thanks eh abang Farid Kamil sebab reply tweet ieka. Appreciate sangat. <3

No comments: