7 Orang Jiran Sebelah Sibuk

Anak Saudara Yang Seksi

Ieka ada tiga orang anak saudara. One of them named Adam. Dia anak kepada kakak sulung ieka. Umur ? 1 tahun lebih. 

Senang cakap, budak ini agak jiwa kacau lah. Dia boleh buat-buat gelak, senyum sensorang, menari tiba-tiba, jadi excited dengan sangat teruk. Memang havoc !

Nak jadi cerita, petang tadi lepas mandi, baru sedar yang dia tak ada baju bersih nak di pakai. So, mak ambil baju abang ieka pakaikan untuk dia. Memang konfem lah besar kan. Tapi nak buat macam mana, dah tak ada baju. Takut sejuk pula nanti kalau biarkan.

Memang lawaklah. Macam geng Harry Potter pun ada jadinya. Muehehe. Ieka sempat snap gambar sikit je. Nak kongsilah yang mana boleh.



7 comments:

pg izif said...

aaddddaaaammmmm!!!!!.....try letak spek along....mesti jd harry potter....

xie_arf said...

@pg izif : xjd la. spek along x bulat.

along said...

Slamber buli ank along

xie_arf said...

@along : mak la yg buat.

cutiepiecute said...

rindu adammmmm!!!

ayut said...

hihihi..cian yela..baju besar gitu...tp jd la dr tak bebraju :) mmg dh ala2 harry potter :)

xie_arf said...

@cutiepiecute : klu rindu, balik la kerap sikit.
@ayut : baju dah la labuh, kembang, memang lawak habis.