0 Orang Jiran Sebelah Sibuk

Rindu - Apa Maknanya


rindu (miss), apakah mknanya..sowy r xdpt share mksudnya ngan tepat sbb xda kamus dwn tepi aku..

pa kes nk ckp psl rndu lak?
well, mst lam kpala mpa nga pk aku nk ckp psl aku rndu kat owg yg ln jntina dr aku kn?kn?btl x?ngaku ja la XD
bkn la..aku nk ckp rndu neyh secara umum..

apakh agkya pnyebb rindu? bnyk sbenanya..most dari kita ingt, rndu itu cuma akan hadir bila kita dah lama xjmpa someone tu..slh sbenanya..rndu bleh hadir even bwu sminit lepas kita jmpa owg tuh.. (ni mrupakan kategori angau thp gaban)

tahap rndu bgantung kpd tahap saygnya kita kat someone tu..
for xmple, aku da mula rndu kat kgkwn aku kat skola even bwu cuti shari..mmg klu aku ckp pn owg xcaya tp neyhla hakikatnya..suasana kat umah ngan kat skola len..sna aku da amai kwn, kat umah kreng r cket..

rndu tu bgs, tp jgn dilayan sgt prasaan tuh, tkt t kita mrana sbb xleh tmpu kat bnda len..
keke..slamat beramal n pk2 la..

No comments: