1 Orang Jiran Sebelah Sibuk

Slamat Datang Baby Boy! ^^


neyh dia anak along aku! comey ark? tgk live lg comey~ayah aku (a.k.a tok wan aku) xabeh2 kata y bdk neyh puteh mrelit ( mknanya hitam la ) mana da..biase ja ak tgk..
hehe..aku pn xtaw la bdk neyh nama pa..mak kata blom decide lg, tp angah ttp nk pggil dia adam..nmpaknya, maw xmo, along kena ltk nama adam sumtin or adam gak la..isk3...

tgk along cam bhagia ja..mmg la nmpak dia pnt..mst r letih..kan? isk3...
wakt aku bca status dia smalm kat fb, asa sedih lak

pengalaman baru.menyakitkan tp mengembirakan.bkn aku srg jek epi,semua org.especially mr hubby. :)

Crius asa tharu gak..suci sggh ati..erm..asa la asa nk nangeh smlm..harap2 along cpt smbuh yerw..xsabo lak asanya nk tgk along angkat bnd2 brat len..keke..ngan jeans+tshirt+sport shoe ^^
hehheh..pa per pown, doa aku sntiasa ngan dia, smoga epy slalu..walaupun aku neyh cam adeq y xguna, asyik nk bg dia mrh ja, aku ttp syag kat dia n bang long ak (of kos) ^^ smoga hidupnya dirahmati..bhagia ke anak cucu..
andai esok masih ada!~


1 comment:

Anonymous said...

tq2.along rasa mcm adik nie silap amek kos jek.hm.dinasihatkan bila nak amek kos lps spm nie,sila pk byk2.ketepikan apa org len nak adik jadi.jadi jek apa adik nak jadik.ok?